6 beneficii ale bananei verzi pe care poate nu le cunoșteai

Chiar daca bananele foarte coapte au o multime de beneficii pentru sanatate, asta nu inseamna ca nu poti consuma banane verzi. Sunt la fel de benefice pentru sanatate si permit controlarea nivelului de greutate in acelasi timp. In plus, bananele verzi sunt cele care permit combustia de grasimi. Dar asta nu este totul. Vei afla in cele ce urmeaza care sunt beneficiile bananelor verzi, beneficii pe care poate nu le stiai.

Se spune ca banana verde este unul din cele mai bune alimente de integrat in cea mai echilibrata alimentatie. De ce?

Banana verde este cea care poate controla greutatea. Pentru a controla greutatea in mod eficient, bananele verzi trebuie sa fie insotite de miscare si de un regim alimentar echilibrat. Contine amidon rezistent si un nivel foarte ridicat de fibre care reduc apetitul si maresc senzatia de satietate.

Banana verde este cea care poate regla nivelul de colesterol. Consumul regulat de alimente precum bananele verzi pot sa ajute la reducerea nivelului de colesterol. Dar poate ajuta in acelasi timp si la cresterea nivelului de colesterol bun.

Ameliorarea sanatatii cardio-vasculare. Datorita reducerii nivelului de colesterol si de trigliceride, care afecteaza in general sanatatea cardiovasculara destul de tare, bananele verzi reprezinta cele mai bune alimente care pot sa fie consumate in cadrul unui regim alimentar sanatos. Bananele verzi pot sa impiedice acumularea de colesterol rau in vasele de sange, pot sa previna crizele cardiace si alte boli cardiovasculare.

Bananele verzi pot ajuta la prevenirea diabetului. Bananele verzi pot sa regleze nivelul de glucoza din corp, controland si ajutand la prevenirea aparitiei diabetului de tip 2.

O mai buna combustie a grasimilor. Bananele verzi pot sa mareasca in mod considerabil combustia de grasimi, datorita stimularii unui hormon, responsabil cu procesul termogenezei.

Stimularea corpului. Bananele verzi se pot folosi si pentru a stimula corpul, actionand ca un  aliment energizant mai ales atunci cand corpul depune foarte mult efort.

Iar nivelul lor ridicat de triptofan si de vitamina B5 poate favoriza sinteza de serotonina, un neurotansmitator responsabil cu: un somn profund si reparator, cu reducerea anxietatii si depresiei si starea de bine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *