Vitamine, antioxidanți, top 8 superalimente excelente pentru sănătatea ta

Cum ar fi ca in aceasta perioada sa mergi la piata si nu la farmacie, pentru a-ti face plinul de vitamine, de minerale si de antioxidanti benefici? Iata care sunt cele mai bune superalimente pentru sanatatea ta, veritabile bombe de nutrienti esentiali.

Usturoiul, un antibiotic natural. Usturoiul proaspat si crud reprezinta un super aliat contra microbilor si pentru stimularea imunitatii. In plus, este foarte apreciat in medicina traditionala pentru puternicile sale proprietati antibiotice. Abuzeaza deci de el in tot felul de preparate, deoarece favorizeaza circulatia sanguina, este un hipotensor cardio-vasucular si nu lasa cheagurile sa se formeze.

Migdalele proaspete, un aliat de pret pentru toate femeile. Migdalele proaspete sunt cea mai buna alegere impotriva oboselii. Sunt foarte bogate in magneziu, esentiale pentru a lupta contra stresului, in cupru si vitamina B9, pentru a evita anemia. Pe scurt, un cocktail foarte benefic mai ales pentru femei. Iar pentru vegetarieni reprezinta una din cele mai bune surse de calciu.

Ansoa, conta bolilor cardiovasculare. Iata unul din cele mai bogate surse de omega 3. Adica acizi acizi grasi esentiali pentru creier, inima si arrtere.

Vanata, alegerea ideala pentru tranzit. O foarte buna reglatoare a tanzitului intestinal, vanata bogata in fibre solubile vine cu o super sustinere pentru flora bacteriana a colonului si permite o mai bun evacuare a toxinelor.

Busuiocul te protejeaza contra infectiilor. Foarte bogat in beta-caroten, in vitaminele C si B9, busuiocul este cea mai buna sursa de magneziu si de cupru. Adica de compusi care trebuie sa fie absorbiti cat mai des pentru a fi gata sa rezisti in fata infectiilor.

Ardeii pentru un plus de vitalitate. Ardeii au o mare capacitate antioxidanta datorita nivelului lor bogat de vitamina C.

Rucola, buna pentru ficat. Rucola este cea mai buna idee pentru a dezintoxica ficatul si pentru a neutraliza unii compusi cancerugeni.

Anghinarea, un atu pentru imunitate. Bogata in folati, in vitamina B9 si alti compusi minunati, anghinarea este foarte utila pentru a lupta contra anemiei. In plus, actioneaza ca un  probiotic, adica amelioreaza microflora colonului.

Patrunjelul, cu un efect anti-inflamatoriu. Patrunjelul are un efect anti-inflamatoriu si antioxidant, adica in compusi in top atunci cand vrei sa fii in forma.

One Reply to “Vitamine, antioxidanți, top 8 superalimente excelente pentru sănătatea ta”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *